Wednesday, January 9, 2019

Lost in Thoughts of You....

The Dreamer

If I am Lost,
Find me but do
not ask me to come
back just yet.
Sit with me in this
lost place and maybe
you will understand
why I come here too
often.
What draws me to my
Neverland.
Find Me,
But bring me back
when I am ready.
Maybe you will get
to know me a little better.
Maybe we can get lost together.....



                                                                 WEBSITE LINK


ND/MD ~ Joy Eyeshadows for Genus EXCLUSIVE item for January round @  SWANK

Set includes:
Omega Applier (5 EyeMakeup Colors)

.ECKO. ~ I've Loved Top

Set includes:
Belleza Freya
Belleza Isis
Belleza Venus
Maitreya
Slink Hourglass
Slink Physique
Werewolf
Hud

Dulce Secrets ~ Blythe Quinoa Skin

Set includes:
Classic Skin Black Brow Natural
Classic Skin Black Brow Push Up
Classic Skin Blonde Brow Natural
Classic Skin Blonde Brow Push Up
Classic Skin Brown Brow Natural
Classic Skin Brown Brow Push Up
Classic Skin Ginger Brow Natural
Classic Skin Ginger Brow Push Up
Classic Skin No Brow Natural
Classic Skin No Brow Push Up
Body Applier Hud (Belleza/Maitreya/Slink/Omega)
Omega Face Applier
Catwa Face Applier
Lelutka Face Applier

!!Firelight!! ~ Candie Gen2 @ Swank
Set includes:
Busty Rigged Hair
Rigged Hair
Hair tinter-Color Wheel Hud2

Color Hud options are:
Browns
Darks
Black&White
Blonds
Essentials
Mega
Reds


Pose Used ~ K&S-//Say it Right 

 

                                                             I am Wearing:

                               Body: Maitreya Lara Bento Mesh Body (Maitreya)

                              Head Genus Project Baby Face Bento Head (Genus Project)

                              Skirt: Blueberry - Catrine - Maxi Skirt (Blueberry)

No comments:

Post a Comment